fbpx

Wat leuk dat we gaan samenwerken!

Om de aanvraag om te zetten in boeking. etc etc vragen we onderstaande gegevens in te vullen. Etc etc

Gegevens aanvrager:

Onderstaande lijkt handig maar je kan geen hoofdvraag opsplitsen in deelvragen. Tenminste, ik zie zo 1,2,3 geen mogelijkheid. Jij? Dropdown menu etc is niet invulbaar. Keuzemenu: alleen aanvinken, dus geen invulvelden.

Vanaf moment dat je per voorstelling gegevens wilt, kan dat nu niet goed ingevuld worden. Invulveld kun je wel tekst inzetten, maar die tekst vervalt op moment dat je een teken invoert, dus dat is niet handig.

Ik zou als ik nu moest kiezen zeggen:

1. Via link in mail een Google Sheets (of als je het mooier wilt, via site aanmaken, maar dan moet dat nuttig zijn en niet zomaar een extra klik zijn of onduidelijkheid geven)
2. Handmatig bepaalde info invoeren (dus mogelijk bij Google Sheets –> als cvs uploaden, is dat nog handig? Ik denk qua tijd mogelijk beter handmatig kopieren/plakken. Dan wel zorgen dat in MailBlue alle velden ook handig ingesteld staan voor de PA administratie; daar is mss ook nog iets winst te behalen (overzicht per contact: waar vul je info waar in? Diverse open invulvelden + belangrijk: hoe lees je overkeopelend gegevens uit, welke velden selecteren we daarvoor etc)
3. MaiBlue - Moneybird Factiratie
4. Moneybird - KNAB (ter bevestiging ontvangst gelden)

5. En Google Sheet van punt 1 ook koppelen intern aan draaiboek etc? Of als we geen MoneyBird gaan gebruiken, aan factuur?

Over de voorstellingen:

Kunnen we hier geen Google Sheet van maken, voor alle gegevens van de voorstellingen per voorstelling? In MailBlue lijkt hier geen handige oplossing voor te zijn. 

Of toch overwegen om alles in Excel te houden, want je moet ook in het draaiboek (Excel) alsnog de gegevens van de aanvrager dan knippen/plakken?

Dus dat het toch - wellicht wel via een link als dit op de site - alles met Google Sheet is (en dus geen form meer via bijv MailBlue), en dat we dan ook een link aanmaken voor uploaden bestanden of daar een losse mail voor opstellen.

Algemene voorwaarden

Tekst met dat het al in mail stond etc etc.  Downloadlinkje heir nog handig of geeft dat nog meer vaagheden?

 

Veelgestelde vragen

* Wanneer kan ik de kaarten verwachten?

Per 3 werkdagen verwerken we alle aanvragen en versturen we de kaarten via PostNL. Omdat de drukte bij PostNL varieert is het lastig een exact aantal werkdagen op te geven. Houd in de praktijk rekening met totaal 5 werkdagen.

Wat kost het om de kaarten te bestellen?

We bieden de bemoedigingskaarten kosteloos aan. Wij nemen ook de verzendkosten voor onze rekening. Zie het als onze bemoediging naar jou als docent en als bedankje voor je harde werk in deze hectische tijden.

Hoeveel kaarten kan ik bestellen?

Omdat we ook andere docenten van andere scholen op weg willen helpen, kun je maximaal 100 kaarten bestellen. Hebben jouw collega’s ook interesse in de kaarten voor hun klassen, app (via de WhatsApp-button linksonder de site) of mail naar secretariaat@creatievepreventie.nl om te overleggen wat de mogelijkheden zijn. Noteer in de mail je 06-nummer zodat we vlotter kunnen afstemmen.

Hoe kan ik de kaarten aanvragen?

» De kaarten vraag je bovenaan deze pagina aan.

» Je klikt op de gele button.

» Na enkele seconden verschijnt er een formulier met invulvelden voor jouw gegevens.

» Je vult alle velden in. Gebruik hetzelfde e-mailadres als waarmee jij les 1 van (un)Shakable hebt aangevraagd.

» Na het invullen klik je op ‘Versturen’.

» Binnen enkele minuten ontvang je een mail ter bevestiging dat jouw bestelling bij ons binnen gekomen is.

» Na 2 werkdagen geen bevestigingsmail? Mail dan naar secretariaat@creatievepreventie.nl Zet in de mail de datum van aanvraag en gebruik ook hierbij hetzelfde e-mailadres.

De link werkt niet (leeg oranje veld)

Vervelend dat het inschrijfformulier niet zichtbaar wordt. Probeer eens of deze link werkt. Zo ja, vul hier je gegevens in en klik op ‘versturen’. Heb je de bevestigingsmail ontvangen? Dan is je bestelling goed doorgekomen.

 

Staat je vraag er niet tussen?
Zoek contact met ons en we denken graag met je mee.

× Waar kan ik je mee helpen?